.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلوي واردات برنج خارجي گرفته نشد

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: با وجود اعلام ممنوعيت واردات برنج‌هاي خارجي به كشور، متاسفانه جلوي واردات برنج خارجي به كشور گرفته نشده است.

حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي دوشنبه شب در حاشيه مراسم يادواره سرداران و 100شهيد بخش حوزه صفين آمل در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در بخش واردات برنج خارجي به كشور ممنوعيت ايجاد نشده و فقط محدويت ايجاد شده است.
وي با بيان اينكه هم اكنون آمارها و ادعاي مختلفي درباره ميزان واردات برنج‌هاي خارجي به كشور وجود دارد، تصريح كرد: بازرسي كشور به دنبال ميزان، كيفيت و سلامت برنج‌هاي خارجي است و در اين باره هم در حال تكميل كردن گزارش‌هاي متفاوت از مقامات ذي‌ربط در اين بخش‌ها است.

*گزارش بازرسي در حال تكميل شدن است
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تاكيد بر اينكه به دنبال تكميل گزارش‌هاي ويژه در اين خصوص هستيم و هيچ عجله‌اي هم در اين بخش وجود ندارد، افزود: گزارش‌هاي عجولانه براي مردم دردسر درست مي‌كند.
حجت‌الاسلام پور محمدي در پاسخ به اين سئوال كه سازمان بازرسي كشور چه زماني گزارش نهايي خود را در خصوص برنج‌هاي خارجي به كشور را منتشر خواهد كرد، گفت: اطلاعات جمع‌آوري شده كم است و نياز به زمان بيشتري است تا بتوان قضاوت درست و روشني داشت.
وي اضافه كرد: سازمان بازرسي كشور قرار شده اطلاعات دقيقي را به زودي بدهد و در اين مصاحبه نمي‌شود اظهار نظر به اين مهمي را بدهم.

*قراردادن ايران در رتبه 168 نظام‌هاي اداري فاسد جهان صحت ندارد
رئيس سازمان بازرسي كل كشور قرار دادن كشورمان در رتبه 168 نظام‌هاي اداري فاسد جهان از سوي سازمان بين المللي ‌شفافيت تي اي را ضالمانه و ناصحيح خواند.
حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي گفت: اين سازمان چندي قبل آماري و گزارشي از وضعيت نظام‌هاي فاسد اداري 180 كشور جهان را منتشركرد و ايران را در ميان نظام‌هاي اداري در ميان اين كشورهاي در رتبه 168 قرار داد.
وي افزود: اين رتبه‌اي كه به ما دادند كاملا ظالمانه، ناصحيح، جانبدارانه و كاملا سياسي است ودر چند روز اخير هم به مقامات اين سازمان اعتراض كرديم.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تاكيد بر اينكه اطلاعات داده شده از نظام اداري ايران به سازمان شفافيت، استناد به روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها بوده است، خاطرنشان كرد: فاصله واقعي ايران در نظام سلامت اداري بسيار كمتر از آمار انتشار يافته آنان است.

*گزارش بازرسي درباره نظام اداري ملاك عمل است
پورمحمدي اضافه كرد: ما از مسئولان اين سازمان خواسته‌ايم كه شما اطلاعاتي از نظام اداري كشورمان مي‌خواهيد از ما بگيريد تا با دقت و صحت كامل در اختيارتان قرار دهيم.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور ، اشكال عمده در اين بخش را تعلل برخي ادارات در ايران در ارائه آمار واطلاعات دقيق از وضعيتشان بيان و تصريح كرد: متاسفانه ادارات در كشور ما، آمار و اطلاعات دقيقي را ارائه نمي‌كنند و خود ما هم كه مي‌خواهيم آمار بگيريم متاسفانه با تعلل مواجه هستيم.
حجت‌الاسلام پورمحمدي اضافه كرد: از برخي از ادارات انتظار داريم تا زودتر آمار و اطلاعات را در اختيار ما قرار دهند.
وي تاكيد كرد: در هر صورت بايد اصلاحاتي در نظام اداري كشور ايجاد شود.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور خاطرنشان كرد: بايد فشار بياوريم و در اين بخش با تبليغات گسترده و پيگيري از مراجع ديپلماسي، جايگاه ناحقي را كه به ما دادند اصلاح خواهيم كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.